siis päivittää toisen kerran blogini täs kuukaudes. Nyt on kyllä tosi ihanaa..kun on lunta kaikki tulvillaan..sekään ei haitannu et eilen pyöräilin siin kamalas lumimylläkäs kämpille..enhän muuta voinut...eli ei muuta kuin sisu käyttöön ja menoksi:). Enkä kaatunutkaan kuin yhden kerran.
Olen myös tehny jotain pitkästä aikaa..viimeksi tein sitä kun olin ala-asteella..arvaakos kukaan??no päästän teidät tuskasta ja kerron et käytin pyöräilykypärää pitkäst aikaa..muuten en ehkä olisi mut vanhemmat hankki sellasen mulle..no olisin itekin voinu sellasen aikasemmin hankkii mut olen sitä ikäpolvee jonka lapsuudes pyöräilykypärät olivat niit styroxpottia..jotka laitettiin vain päähän koska koulussa oli joku kypäräkilpailu menossa..niist potista tosiaan jäi joku kamala trauma ja ikävä maku suuhun..mut nyt aattelin et tuskin pohdin kallo halki sit enää sitä kuin typerältä näytän se potta pääs..ja onhan ne hiukan paremman näkösii nykyään.

Mut asiaan eli pistelyyn..Olen saanut joululahjaksi tulevaan lammastauluun lisättyy pari lammasta..saas nähä miten käy..mut olen hyvin optimistinen et saan tuon valmiiks..
2090129.jpg

Ja sit toiseen työhöni..tämä joulusukkalohis on edistynyt tämän verran..tästähän jo voi vähän hahmottaa mikä on aihe:)Kyllähän mie aika nopeesti pistelen sitte kun innostun..nyt on taas koulu häiriköinyt harrastuksiani:(:Kattoo miten tuo punanen metallilanka riittää tekstiin..ja tuon harmaan vaihdoin tuos varjovärinä vaaleemmaks kun oikee väri alko tökkii jotenki silmään.
2090133.jpg

Muuta en ole tietenkään saanu tehtyy kun ei ole mukana muuta täällä..äitini tekeleistä en voi laittaa kuvaa vasta kun lähden joululomille kotia..mut on kuulemma saanut pisteltyy sen inhotustyön ja toisenki jouluaiheisen työn.Onhan kyl niilläkin digikamera mut arvatkaa osaako/viittiikö ne opetella sen miten niit kuvii vois lähettää netin kautta minulle?:)

Lähtis laittaa uunin lämpimää et sais ranskalaisii ja makkaraa ruuaks. Eilen kyllä veti mahan oudoks illalla ku aioin nukahtaa..suuri epäilys kyl on siihen että siihen vaikutti se et ahmin viikonlopun joulutorttuja,muffinssejä, piimäpannukakkua, suklaata, jäätelöö, suklaavohveleita ja karkkia.
Pieni onni hymyili minulle loton kautta. Sain jopa 4 oikein:) eli suuret 11.30 € haalin..no sillä saanki takasin ne mitkä olen laittanut tänä vuonna lottoo kun yleensä otan yhden rivin vain.
Kiitän ja kumarran tälläkin kertaa niitä jotka poikkesivat blogissani:)