Juu aika pitkällä ollaan jo täs vuojes mut hommat vie vähän aikaa ja sit kun sieltä pääsee niin syöpäsee kotona ja koulunpenkille.Mut itepä olen valinnut niin en ala ruikuttaa siit sen enempää. Kumma kyllä olen saanut pisteltyyki jotain ..ihan valmiiksi asti..tai tämähän työ oli sellanen että äitini pisteli otukset..lampaita piti olla alunperin mutta taitavat näyttää teletappien ja avuruusolentojen risteytykseltä:) eli jotain örripörrejä vaikka:). Tähän työhön siis pistelin kuplat,aidan ja kaikki jälkipistot..eli melkein fiftyfifty tehtiin taulu äitin kanssa. Mul vain meni huima enemmän aikaa siihen:)
1207534.jpg

ja vähän ykstyiskohtasempaa..
1207536.jpg

Ja näitä keskeneräsii riittää kyl..ehkä otan tuon stretch lohikäärmeen seuraavaksi käsittelyyn..Niin mistä minulle aikaa sitten pistelyyn riittää..no aamulla kun herään niin siin kerkee vartista-tuntiin pistellä..riippuu kuinka ahkeralla päällä olen.

Tämä on äidilläni työn alla..the witches of booville.
1207592.jpg

jotain kun piti keksiä sille tekemistä kun sai tämänkin velhottareni pisteltyy..no jälki- ja erikoispistot puuttuu kyl..nyt vain ite pitäis tehä velho valmiiks..ei kauheasti siitä onneks uuvu..ois tehnyt senki mut kielsin..sitä kun olen tähänki asti tehnyt ite niin kyl mie sen pistelen valmiiksikin sitte..
1207595.jpg

Ja olen huomannu että muhun kolahtaa japanilaiset animaatiot..ainakin Henkien kätkemä ja sit eilen hankin toisen..Liikkuva linna..kummatkin Hayao Miyazakin (juu lunttasin kannesta:) ) ohjaamia et ehkä siihen vaikuttaa..nyt pitäis päästä lukee tuo  Diana Wynne Jonesin kirjoittama alkuperäinen teos..mut harmikseni huomasin et on lainassa..no toivottavasti palauttavat äkkiä. Kuulemma on erilainen kuin elokuva mut niihän se vähän pukkaa olee näis kirjasta elokuvaks jutuissa.

Mut nyt jos vähän kattelis englanninkirjaa vuorostaan..