Sain kyllä nämä lohikäärmeet aikoja sitte mutta nyt sain aikaseks ne kuvata ja laittaa tänne..niinkuin huomaat siitä puuttuu kesä :(..toivon että saan sen vielä ettei sarja jää keskeneräiseksi.

834832.jpg

Tykkään todella noista malleista.Tosi selviä ja ihanii. Ja tuo sydänmalli se vasta onkin komee. Laitoinki varmaan aiemmin että en ole kovinkaa tollasten sydänjuttujen ystävä mutta tuo kyllä todella pisti silmään.Jotenki niin erilainen mutta kuitenkin niin romanttinen. Ritari matkalla prinsessansa luokse ja sitä rataa:)

Ja tässä sitten jotain ihan muuta. Kohta olen tälläisen ihanan taulun omistaja kunhan äitini saa sen valmiiksi ja eihän siihen varmaan enää kauan mene kun ihan eri tahti pistelyssä kuin minulla:)

834850.jpg

Ja sitten vielä ihan jotain muuta. Paljastettakoon kuin hullu mie oon kun ilmoitin itseni lukioon..töitte jälkeen pitäis vielä olla reipasta ja mennä koulunpenkille istuskelee ja pänttää tietoo päähän. Nytkin on että kun töissä saa raitista ilmaa ja liikuntaa tarpeeks niin melkeen säännöllisesti meen klo.21 nukkuu..tietenkää lukio ei kestä niin myöhään mut pitäis jossain vaihees varmaan tehä läksyt ja muutaki...no saas nähä kuin käy..hankin vaan ekalle jaksolle kirjat ja kattelen miten sitä innostuu..tai olen mie innoissani..jonkinlainen ikuinen opiskelija kait mie olen mieleltäni aina.
Tässä vilkaisu mitä aineita aloitan..matikkaa(hyi kamala..olen aina inhonnut sitä),biologia(aivan ihanaa..todella rakastan sitä) ja maantieto(sekin ihan kiva)
834881.jpg

Ja se viel pitää kertoman että ihan ekoja kirjoja jotka päällystin ite..uskokaa huviksenne..aikasemmat kirjat olen saanut äitini päällystämään ja onhan sitä kouluja tullu käytyy jonku verran mutta päätin että on se aika minunki tuo opetella..ihan kivasti se meni..melkeen menetin hermot mut vain melkeen..sanoinki että jos olis mahollista hankkii valmiiks päällystetyt kirjat kaupasta niin kyl mie maksaisin niistä enemmän mielelläni:)tuntuu et vaik kuin oli puhas alusta missä päällysti niin varmasti oli muovi täynnä pikkuroskaa kun oli niin sähköstä tuo muovi. olisihan sitä kait voinu vanhojakin kirjoja hankkii(jotka olis jo päällystettyjä:) ) mut päivät töis niin ei oikein saanut aikaseks..toivottakaa onnea koulutielleni:)