Olen ollut jo 10 päivää kotonakotona..tai olin minä noista pari päivää reissussakin. Kerkesin käymään tutustumassa tulevaan asuinpaikkaani..tai ehkä nyt en nyt ihan tutustunut vielä mutta kävin tulevaa kämppääni katsomas. Ja harjoittelupaikassakin kävin naamaani näyttämässä. Mutta nyt asiaan.

Otin reissulle mukaan toisen lohikäärmetauluista, jotka ovat montamonta jälkipistoa vailla. Nyt kesälohis näyttää tältä.Eli äiti on taas ahkeroinut. Minun pitää tosiaan vielä tehä noihin reunoihin jälkipistot.Yhen reunan sain melkein valmiiksi kun innostuin kaverilla pistelee reissunpäällä.

Sitten syyslohikäärme näyttää tältä edelliseen kertaan verrattuna. Paljon on sekin edistynyt..ja kiittäminen tietenkin äitiä.Siinä sitä minua odottaa monenmonituista lehteä pisteltäväksi..

Ja kyllähän äitini neuloo myös..eli meillä ei tule sukista,vanttuista tai tossuista puute:).Oikeastaan nämä syntyivät kun halusi vanhoja lankoja tuhota.Aika vähiksi ne on nyt mennytkin.

Ja lopuksi kerron, että olen päässyt käymään Kirjokkaan myymälässä. Kaikkea kivaa oli mutta nyt tarttui vain mukaan kolme kangasta. Vähän laiskanpuoleista toimintaa minulta kun en ees saanut noita kankaita ulos noista muovipusseista, mutta kyllähän nuo värit tuostakin erottaa.

Ja lopuksi vielä tähän kaverilta saamani kiva pääsiäiskortti..itsekin tein kyllä kortteja, mutta sain hukattua ne muutossa,no löysin ne kyllä myöhemmin. Nyt on sitte valmiiksi ens pääsiäiseksi kortit:)(Kunhan en hukkaa niitä tässä välissä..)

Olen täällä yrittänyt vähän pienentää vaatevarastoani ja järjestellä ja muokata vaatteita. Ehkä minusta vielä jonkinnäkönen emäntä tulee kun osaan lyhentää housujen lahkeitakin ja parsia puseroita:)

Kivoja kevätpäiviä teille.Kyllä tuo lumi näyttää tuosta sittenkin sulavan ja yksi kukkapenkki melkein ihan lumeton..vielä kun hieman kuivuisi niin pääsis tutkii, onko siellä  lehtikerroksen alla elämää:)